Waarom

Omdat er al genoeg plannen worden gemaakt en rapporten worden geschreven. Omdat (door allerlei goeroes…) al genoeg benadrukt is dat het allemaal anders is geworden. De tijd van praten is voorbij en de tijd van handelen en doen is aangebroken. Het bouwen aan social business vraagt om een slimme en pragmatische aanpak. Bij Digidoen hebben we dat ingevuld in een proces van leren/ inspireren tot Doen!

Aanhaken of afhaken? Wachten tot de ontwikkelingen zijn gestopt? Aan de slag! 070-415 15 75 info@digidoen.nl

Kosten besparen
Veel tijd (dus geld) gaat verloren door onvoldoende digivaardigheden. Recent onderzoek van McKinsey geeft aan dat er jaarlijks miljarden euro’s bespaard kunnen worden wanneer we de mogelijkheden die sociale technologie biedt, beter benutten.

Schermafbeelding 2013-10-09 om 23.24.57

Schermafbeelding 2013-10-09 om 23.25.42

Werkzaamheden

Onderzoek McKinsey